Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kobeek | użytkownik

imię i nazwiskokobeek adresbakubakowo zarejestrowany08.01.2007 @20:31:31 ostatnio na stronie30.09.2014 @17:48:47



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3690742
digarty32 komentarze1058 posty na forum4

komputer / sprzęt
Sony DSC-H9

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-Papilotka    08.02.2008 @17:36:05
;]
~kalle    28.01.2008 @14:26:29
~leszczumaster    24.01.2008 @20:21:08


dobrze ze sie podoba.
~marmoladynka    24.01.2008 @19:35:58
o to pierwsze mi chodzi
~sam34    24.01.2008 @01:14:27
tu, praktycznie nad oceanem atlantyckim, niebo potrafi mieć "niebotyczne" kolory
_______
"Piękne jest to, co podoba się całkiem bezinteresownie"
-Kant
~sam34    24.01.2008 @00:50:32
Dziękuję za uwagi , co do kadru to faktycznie mógłby być lepszy , natomiast niebo nie zostało nalożone.
Pozdrawiam
_______
"Piękne jest to, co podoba się całkiem bezinteresownie"
-Kant
~willhelm    23.01.2008 @23:12:42
Dziękuję bardzo
Pozdrawiam
_______
Speech is silver, silence is golden.
~widla4    23.01.2008 @22:14:27
_______
Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia digartowej galerii którą prowadzę wspólnie ze znajomym http://gkflesz.digart.pl
~bartolo    23.01.2008 @20:46:34
dzięki...:D
~pink1985    23.01.2008 @20:36:33
o lol dzięki za miłe słowa ;D mam nadzieje ze chociaz 1/10 moich projektów nie pójdzie do szuflady
_______
Kto się nie rozwija, ten w rzeczywistości się cofa.
~widla4    23.01.2008 @20:34:29
pniaki są z lampą, tak mi się wydaje z porównania kilu zdjęć z tej serii. A nie pamiętam bo to z 2005 roku Canonem.
_______
Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia digartowej galerii którą prowadzę wspólnie ze znajomym http://gkflesz.digart.pl
~widla4    23.01.2008 @20:30:21
Bardzo jestem zadowolona. Kupłam głównie dla ruchomego ekranu do robienia roślin i zwierząt tuż nad ziemią. No i super jest ta funkcja - zdjęcia w podczerwieni. Efekt grubego ziarna. Kiedys tam jak się rozkręce to chcę je zapreztować. A Ty jak zadowolony ? Pozdrawiam
_______
Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia digartowej galerii którą prowadzę wspólnie ze znajomym http://gkflesz.digart.pl
~pink1985    23.01.2008 @20:21:54
heh dzięki chociaz ee z różem to jest bardziej zakrecona sprawa ... do szkoły musiałam opisac kto miałby byc odbiorcą i wybrałam sobie współczesnych yuppies ;D a z takim yuupie kojazy mi sie karim rashid ;D ktory na codzien potrafi wskoczyc w biały garniak i różowe skarpetki <lOL> dzieki za ocene
_______
Kto się nie rozwija, ten w rzeczywistości się cofa.
~widla4    23.01.2008 @20:09:33
dzięki wielkie, pozdrawiam
_______
Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia digartowej galerii którą prowadzę wspólnie ze znajomym http://gkflesz.digart.pl
~ZUKU    23.01.2008 @17:08:17
spoko profilowe
_______
Ludzie układają słowa tak, by te ich uprawiedliwiały.
+sliwka    23.01.2008 @00:04:49
tak czcionke........za dosłowna, ciut mała..
^IwonaWolanin    22.01.2008 @14:08:31
dziękuję
~marmoladynka    20.01.2008 @21:23:32
a mozesz mi jeszcze jedną rzecz powiedzieć ? jak ustawić migawkę ?
^IwonaWolanin    17.01.2008 @15:20:58
dzięki
~marmoladynka    16.01.2008 @17:50:23
dziex ... już skomałam dopiero teraz hahah
~marmoladynka    15.01.2008 @20:10:27
bez szopa jest gorsze no ale prosze ;p:
http://img80.imageshack.us/img80/2346/dsc00903lw6.jpg
^IwonaWolanin    15.01.2008 @20:09:47
~PixPix    10.01.2008 @22:22:47
a ty masz afro
_______
chyba ty!
~willhelm    03.01.2008 @17:30:37
Ciesze się, że tak Ci się podoba
Doceniam i pozdrawiam
_______
Speech is silver, silence is golden.
~willhelm    02.01.2008 @09:23:08
Dzieki wielkie
Pozdrawiam
_______
Speech is silver, silence is golden.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt